Enklare än så här blir det inte – alla funktioner ingår!

På Winvoice sätter vi en ära i att göra saker enkelt och att med alla till buds stående medel skapa kundvärde.

Därför har vi bestämt att alla nya funktioner som släpps till produktion med två veckors mellanrum ingår! Allt du som kund betalar är en avgift per faktura. Inga dolda kostnader!

De funktioner som vi erbjuder hittills innefattar:

  • Obegränsat antal användare
  • Gratis införande
  • Full automatisering av attestförfarande (No-touch)
  • Mobilt gränssnitt med full funktionalitet (t ex kontering)
  • Avancerad fakturasök
  • Skapa leverantör med registeruppslag och risk-analys
  • Omgående import av fakturor
  • Digitalt arkiv
  • E-faktura
  • Tolkning av PDF-fakturor via e-mail
  • Tolkning av PDF-fakturor via drag & drop
  • Tolkning av pappersfakturor via post
  • Single Sign On (SSO)
  • Regler innan attest
  • Attestregler
  • Regler för kontroll
  • Anteckningar
  • Fritextsökning i tolkningsdata
  • Enkel flerföretagshantering
  • Inköpsordermatchning
  • Ankomstregistrering
  • Projekthantering
  • Tvåvägssynkronisering av register
  • Vikariefunktion
  • Excel-export av sökresultat
  • Attestpåminnelser
  • Support via e-mail & chat
  • Support via telefon & onlinemöte
  • Konteringsbegränsningar
  • ”Först till kvarn”-attest
  • Ersätt användare

Offertförfrågan




    När du – som representant för ett företag eller motsvarande – anger dina uppgifter ovan kommer Winvoice även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick. Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.