Boka demo av Winvoice



Enklare än så här blir det inte – alla funktioner ingår!

På Winvoice sätter vi en ära i att göra saker enkelt och att med alla till buds stående medel skapa kundvärde.

Därför har vi bestämt att alla nya funktioner som släpps till produktion med två veckors mellanrum ingår! Allt du som kund betalar är en avgift per faktura. Inga dolda kostnader!

De funktioner som vi erbjuder hittills innefattar:

  • Obegränsat antal användare
  • Full automatisering av attestförfarande (No-touch)
  • Mobilt gränssnitt med full funktionalitet (t ex kontering)
  • Avancerad fakturasök
  • Skapa leverantör med registeruppslag och risk-analys
  • Omgående import av fakturor
  • Digitalt arkiv
  • E-faktura
  • Tolkning av PDF-fakturor via e-mail, drag & drop och post
  • Single Sign On (SSO)
  • Regler för attest & kontroll
  • Fritextsökning i tolkningsdata
  • Enkel flerföretagshantering
  • Inköpsordermatchning
  • Projekthantering
  • Attestpåminnelser
  • Support via e-mail, chat och telefon



    När du – som representant för ett företag eller motsvarande – anger dina uppgifter ovan kommer Winvoice även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick. Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.