Integration till Visma eEkonomi

Winvoice integreras enkelt med Visma eEkonomi och skapar ett sömlöst flöde mellan systemen. Boka en personlig demo och upplev hur du kan effektivisera er fakturahantering och bokföring med Winvoice.




Integrera Winvoice med Visma SPCS

Med Winvoice integration till Visma SPCS får du en automatiserad lösning för hantering och bokföring av era leverantörsfakturor. Integrationen ger en sömlös tvåvägssynkronisering av era register vilket innebär att du kan skapa och uppdatera era register både i Visma eEkonomi och direkt från Winvoice. Med Winvoice integration får du även smidig import av historiska fakturor vilket gör att ni enkelt kan samla alla era fakturor på en och samma plats för ökad effektivitet och överblick. Läs mer om vår integration till Visma eEkonomi på Vismaspcs.se




Fördelar med Winvoice integration

Spara tid och pengar

Med automatiserade flöden mellan Winvoice och Visma SPCS kan ert företag spara tid och sänka kostnader. Genom att automatisera fakturahanteringen kan fakturor tolkas, attesteras, betalas och bokföras snabbt och enkelt.


Minskad risk för fel

Manuell hantering leder ibland till fel, såsom dubbla betalningar eller missade fakturor. Winvoice automatiska funktioner för fakturahantering hjälper till att identifiera och korrigera dessa felaktigheter.

Ökad kontroll och säkerhet

Automatiserade fakturaflöden erbjuder bättre spårbarhet och dokumentation. Inbyggda säkerhetsfunktioner skyddar även mot bedrägerier och obehörig åtkomst, vilket gör fakturahanteringen säkrare med Winvoice.

Integration med ekonomisystem

Winvoice kan integreras med ert befintliga ekonomisystem Visma eEkonomi, vilket skapar en sömlös och sammanhängande hantering av er ekonomiska data.



Integrerade tjänster i Winvoice

På Winvoice sätter vi en ära i att göra saker enkelt och att med alla till buds stående medel skapa kundvärde.

Därför har vi bestämt att alla nya funktioner som släpps till produktion med två veckors mellanrum ingår! Allt du som kund betalar är en avgift per faktura. Inga dolda kostnader!

De funktioner som vi erbjuder hittills innefattar:

  • Obegränsat antal användare
  • Full automatisering av attestförfarande (No-touch)
  • Mobilt gränssnitt med full funktionalitet (t ex kontering)
  • Avancerad fakturasök
  • Skapa leverantör med registeruppslag och risk-analys
  • Omgående import av fakturor
  • Digitalt arkiv
  • E-faktura
  • Tolkning av PDF-fakturor via e-mail, drag & drop och post
  • Single Sign On (SSO)
  • Regler för attest & kontroll
  • Fritextsökning i tolkningsdata
  • Enkel flerföretagshantering
  • Inköpsordermatchning
  • Projekthantering
  • Attestpåminnelser
  • Support via e-mail, chat och telefon


Så fungerar elektronisk fakturahantering med Winvoice

Winvoice är ett molnbaserat system för elektronisk fakturahantering som hjälper er att hantera era leverantörsfakturor och leverantörsreskontra automatiskt med skräddarsydda attestflöden och fakturaflöden. Winvoice automatiserar fakturahanteringen i fyra enkla steg:

Tolkning av fakturor

Leverantörsfakturor mottas via e-post, e-faktura eller rakt in i Winvoice via vår praktiska dra- och släppfunktion. Därefter tolkas fakturornas relevanta information inför nästa steg

Validering av fakturor

Tolkad information valideras och leverantörsfakturorna är redo att hanteras i Winvoice med huvudinformation och kontering förifylld.

Attestering av fakturor

Fakturorna skickas för attest och kontroll utifrån förutbestämda attest- och kontrollflöden skräddarsydda efter er organisations unika struktur.

Bokföring av fakturor

Leverantörsfakturor slutbokförs och är redo att betalas i ditt affärssystem.