Winvoice integreras enkelt med Visma eEkonomi och skapar ett sömlöst flöde mellan systemen. Boka en personlig demo och upplev hur du kan effektivisera er fakturahantering och bokföring med Winvoice.
Med Winvoice integration till Visma SPCS får du en automatiserad lösning för hantering och bokföring av era leverantörsfakturor. Integrationen ger en sömlös tvåvägssynkronisering av era register vilket innebär att du kan skapa och uppdatera era register både i Visma eEkonomi och direkt från Winvoice. Med Winvoice integration får du även smidig import av historiska fakturor vilket gör att ni enkelt kan samla alla era fakturor på en och samma plats för ökad effektivitet och överblick. Läs mer om vår integration till Visma eEkonomi på Vismaspcs.se
Spara tid och pengar
Med automatiserade flöden mellan Winvoice och Visma SPCS kan ert företag spara tid och sänka kostnader. Genom att automatisera fakturahanteringen kan fakturor tolkas, attesteras, betalas och bokföras snabbt och enkelt.
Minskad risk för fel
Manuell hantering leder ibland till fel, såsom dubbla betalningar eller missade fakturor. Winvoice automatiska funktioner för fakturahantering hjälper till att identifiera och korrigera dessa felaktigheter.
Ökad kontroll och säkerhet
Automatiserade fakturaflöden erbjuder bättre spårbarhet och dokumentation. Inbyggda säkerhetsfunktioner skyddar även mot bedrägerier och obehörig åtkomst, vilket gör fakturahanteringen säkrare med Winvoice.
Integration med ekonomisystem
Winvoice kan integreras med ert befintliga ekonomisystem Visma eEkonomi, vilket skapar en sömlös och sammanhängande hantering av er ekonomiska data.
På Winvoice sätter vi en ära i att göra saker enkelt och att med alla till buds stående medel skapa kundvärde.
Därför har vi bestämt att alla nya funktioner som släpps till produktion med två veckors mellanrum ingår! Allt du som kund betalar är en avgift per faktura. Inga dolda kostnader!
De funktioner som vi erbjuder hittills innefattar:
Winvoice är ett molnbaserat system för elektronisk fakturahantering som hjälper er att hantera era leverantörsfakturor och leverantörsreskontra automatiskt med skräddarsydda attestflöden och fakturaflöden. Winvoice automatiserar fakturahanteringen i fyra enkla steg:
Leverantörsfakturor mottas via e-post, e-faktura eller rakt in i Winvoice via vår praktiska dra- och släppfunktion. Därefter tolkas fakturornas relevanta information inför nästa steg
Tolkad information valideras och leverantörsfakturorna är redo att hanteras i Winvoice med huvudinformation och kontering förifylld.
Fakturorna skickas för attest och kontroll utifrån förutbestämda attest- och kontrollflöden skräddarsydda efter er organisations unika struktur.
Leverantörsfakturor slutbokförs och är redo att betalas i ditt affärssystem.