Kul att ses på mässan!






    När du – som representant för ett företag eller motsvarande – anger dina uppgifter ovan kommer Winvoice även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick. Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.



    Fördelar med Winvoice

    Spara tid och pengar

    Med automatisk fakturahantering i Winvoice kan ert företag spara tid och sänka kostnader. Genom att automatisera hanteringen kan fakturor tolkas, attesteras, betalas och bokföras snabbt och enkelt.


    Minskad risk för fel

    Manuell hantering av fakturor leder ibland till fel, såsom dubbla betalningar eller missade fakturor. Winvoice automatiska funktioner för fakturahantering hjälper till att identifiera och korrigera dessa felaktigheter.

    Ökad kontroll och säkerhet

    Automatiserade fakturaflöden erbjuder bättre spårbarhet och dokumentation. Inbyggda säkerhetsfunktioner skyddar även mot bedrägerier och obehörig åtkomst, vilket gör fakturahanteringen säkrare med Winvoice.

    Integration med ekonomisystem

    Winvoice kan integreras med befintliga ekonomisystem som Visma.net, Visma eEkonomi och Fortnox, vilket skapar en sömlös och sammanhängande hantering av er ekonomiska data.


    Så fungerar elektronisk fakturahantering med Winvoice

    Winvoice är ett molnbaserat system för elektronisk fakturahantering som hjälper er att hantera era leverantörsfakturor och leverantörsreskontra automatiskt med skräddarsydda attestflöden. Winvoice automatiserar fakturahanteringen i fyra enkla steg:

    Tolkning av fakturor

    Leverantörsfakturor mottas via e-post, e-faktura eller rakt in i Winvoice via vår praktiska dra- och släppfunktion. Därefter tolkas fakturornas relevanta information inför nästa steg

    Validering av fakturor

    Tolkad information valideras och leverantörsfakturorna är redo att hanteras i Winvoice med huvudinformation och kontering förifylld.

    Attestering av fakturor

    Fakturorna skickas för attest och kontroll utifrån förutbestämda attest- och kontrollflöden skräddarsydda efter er organisations unika struktur.

    Bokföring av fakturor

    Leverantörsfakturor slutbokförs och är redo att betalas i ditt affärssystem.


    Enklare än så här blir det inte – alla funktioner ingår!

    På Winvoice sätter vi en ära i att göra saker enkelt och att med alla till buds stående medel skapa kundvärde.

    Därför har vi bestämt att alla nya funktioner som släpps till produktion med två veckors mellanrum ingår! Allt du som kund betalar är en avgift per faktura. Inga dolda kostnader!

    De funktioner som vi erbjuder hittills innefattar:

    • Obegränsat antal användare
    • Full automatisering av attestförfarande (No-touch)
    • Mobilt gränssnitt med full funktionalitet (t ex kontering)
    • Avancerad fakturasök
    • Skapa leverantör med registeruppslag och risk-analys
    • Omgående import av fakturor
    • Digitalt arkiv
    • E-faktura
    • Tolkning av PDF-fakturor via e-mail, drag & drop och post
    • Single Sign On (SSO)
    • Regler för attest & kontroll
    • Fritextsökning i tolkningsdata
    • Enkel flerföretagshantering
    • Inköpsordermatchning
    • Projekthantering
    • Attestpåminnelser
    • Support via e-mail, chat och telefon